Category: ARAŞTIRMA GELİŞTİRME MERKEZİ (ARGEM)
Eğitimde Üretken Yapay Zekâ (ÜYZ) araçları; öğrencilerin bireysel öğrenme hızına uyum sağlayabilen, öğretmenlerin içerik üretim süreçlerini kolaylaştıran ve öğrenme deneyimini zenginleştiren güçlü destek araçlarıdır. Ancak bu teknolojilerin bilinçsiz, denetimsiz ya da amaç dışı...
Yaz tatili, öğrencilerin dinlenmesi yanı sıra meraklarını beslemeleri ve öğrendiklerini yaşamla ilişkilendirmeleri için de önemli bir olanaktır. Yaz tatilinde diğer mevsimlerdeki rutinlerin dışına da çıkılır. Buna karşın yaz tatilini hayata bir “dur” komutu...
IB İlk Yıllar Programı (PYP), öğrencilerin yalnızca akademik becerilerini değil; aynı zamanda özne olma, dünyayı sorgulama ve küresel düzeyde düşünme yetilerini de geliştirmeyi hedefliyor. Programın sonunda her öğrencinin katılımıyla gerçekleşen PYP Sergisi, bilgilerin paylaşıldığı...
Temel bilimsel okuryazarlık, teknolojik yetkinlik ve çevre bilinci gelecekte de eğitimin anahtarı olmaya devam edecektir. Bu temel becerilerin kapsamı ve doğası, sürdürülebilir bir gelecek için bireylerin entelektüel becerilerinin geliştirilmesine yönelik olmalıdır. Bu doğrultuda Özel...
Öğrencilerimizi; geleceğin dünyasına hazırlamak ve onların 21. yüzyıl yetkinliklerine sahip bireyler olmalarına katkıda bulunmak amacıyla 26 yıldır “Bilim Şenliği” gerçekleştiriyoruz. Bu bilimsel araştırma sürecinde öğrencilerimizden; bir günlük yaşam sorunu tespit ederek tanımlamaları, analitik düşünme...
Birer dünya insanı olarak geleceğe hazırlanmalarına rehberlik ettiğimiz öğrencilerimizin; içinde yaşadıkları topluma duyarlı, ilkeli, “Toplumsal Sürdürülebilirlik” kavramını benimsemiş, paylaştıkları dünyaya ait sorun ve sorumluluklarının farkındalığıyla çaba sarf eden bireyler olmalarını önemsiyoruz. Öğrencilerimizin sorunları tartışıp...